Άλλο ένα τυπικό slasher έχουμε εδώ που κοπιάρει ξεδιάντροπα παραπλήσιες ταινίες των 80s. Και μην ακούσω την δικαιολογία περί «φόρου τιμής» στο είδος αφού για να αποδόσεις τιμές σε ένα από τα σημαντικότερα horror παρακλάδια πρέπει να παρουσιάσεις τουλάχιστον κάτι σοβαρό και αξιοπρεπές, κάτι που να μπορεί να σταθεί και μόνο του σαν φιλμ κι ας μην καινοτομεί. Ε λοιπόν το «Punishment» ή αλλιώς «Η Μάσκα του Τρόμου» όπως επέλεξαν να το βαφτίσουν οι Έλληνες διανομείς δεν μπορεί να θεωρηθεί με κανέναν τρόπο σοβαρή ταινία.
Από την πρώτη σκηνή που σκοτώνεται η κόρη του φονιά καθίσταται σαφής ο σκηνοθετικός ερασιτεχνισμός. Από τις ατυχείς λήψεις της κάμερας μέχρι και το ελαττωματικό στήσιμο γενικότερα, επιβεβαιώνεται η έλλειψη ικανότητας του ανθρώπου πίσω από την ταινία. Δεν είναι όμως μόνο η έλλειψη σκηνοθετικών δεξιοτήτων που χαντακώνει το «Punishment» αλλά και το γράψιμο της όλης ιστορίας το οποίο έχει δυστυχώς αναλάβει…ο ίδιος.
Το σενάριο λοιπόν είναι άθλιο από πολλές απόψεις. Δεν παρουσιάζει ούτε μια φρέσκια ιδέα πάσχοντας από μια φοβερή έλλειψη ευρηματικότητας. Αντιγράφει με τον χείριστο τρόπο χιλιοπαιγμένες σκηνές του slasher ιδιώματος όπως η κλασική τρομακτική ιστορία γύρω από τη φωτιά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επιπλέον οι διάλογοι είναι από αφελείς έως γελοίοι. Κάποιες αντιδράσεις των ηθοποιών είναι επίσης βλακώδεις όπως όταν ένας τύπος σταματάει αψυχολόγητα το αυτοκίνητό του όταν έχει μόλις μάθει ότι κυκλοφορεί φονιάς στην περιοχή.
Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας έγραψε το σενάριό της όταν ήταν μόλις 17 χρονών. Μάλλον έτσι εξηγείται η τσαπατσουλιά του.
Την σαθρότητα των παραπάνω έρχεται να συμπληρώσει η ηθοποιία. Πραγματικά το επιτελείο των ηθοποιών συναγωνίζεται σε αθλιότητα τον σκηνοθέτη και σεναριογράφο της ταινίας. Οι άνθρωποι απλά δεν ξέρουν να ασκούν το επάγγελμα. Ναι αλλά εμείς τι φταίμε και πρέπει να περνάμε τέτοιο μαρτύριο; Γίνομαι κακός; Αν κάνετε το λάθος και το δείτε θα συμφωνήσετε. Μόνο οι σκηνές φόνων άξιζαν αν και κάποιες απ’ αυτές δεν ήταν τόσο ρεαλιστικά δοσμένες.