Το παιχνίδι είναι δημιουργία της Tequila Works και κυκλοφόρησε το 2012 από τη Microsoft Studios για κονσόλα Xbox 360 και Η/Υ με Microsoft Windows. Από το 2016 όμως είναι διαθέσιμη από την Deep Silver και η (προτεινόμενη) Director’s Cut έκδοση για Xbox One και PlayStation 4 η οποία περιέχει αναβαθμισμένα γραφικά, βελτιωμένο χειρισμό, νέα animations και ένα νέο mode το «Survival Arena» όπου ο παίκτης πρέπει να επιβιώσει για όσο περισσότερο μπορεί έναντι των ζόμπι.
Ουσιαστικά είναι άλλο ένα παιχνίδι survival horror με θέμα την Αποκάλυψη των Ζόμπι αλλά με μια σημαντική διαφορά: είναι platform παιχνίδι με 2,5D γραφικά όπου ο παίχτης κινείται αριστερόστροφα και δεξιόστροφα εκτελώντας όλες τις ενέργειες κατ’ αυτόν τον τρόπο. Όπως σε πολλά survival horror έτσι και στο Deadlight ο χαρακτήρας που χειρίζεται ο παίχτης μπορεί να περπατήσει, να τρέξει, να σκύψει, να πηδήξει από τοίχους, να σκαρφαλώσει ενώ περιστασιακά επιδίδεται σε πιο πολύπλοκες ενέργειες όπως η εξέταση πτωμάτων και η ενεργοποίηση διακοπτών.
Το στιλ που προωθεί το παιχνίδι είναι περισσότερο η αποφυγή των ζόμπι –που εδώ αποκαλούνται Shadows– παρά η μάχη εναντίον τους. Έτσι λοιπόν αν ο παίχτης δεν μπορέσει να βρει κάποιο ασφαλές σημείο να κρυφτεί μπορεί να χρησιμοποιήσει τα περιορισμένα είδη όπλων (revolver, τσεκούρι, καραμπίνα) για να αντιμετωπίσει τα ζόμπι. Η επίλυση γρίφων προς αποφυγή των ζόμπι είναι άλλο ένα συναρπαστικό κομμάτι του παιχνιδιού.
Γενικά το Deadlight είναι μια διασκεδαστική εμπειρία αλλά σίγουρα δεν καθηλώνει όπως αρχικά αναμένουμε. Η σύντομη διάρκειά του, η απλοϊκότητα της ιστορίας και η έλλειψη πλούσιας δράσης σε σχέση με άλλα survival horror αφήνουν μια ημιτελή, γλυκόπικρη γεύση με το γλυκό να είναι βέβαια πιο έντονο. Οι φίλοι και νοσταλγοί των παλιών platform παιχνιδιών ενδέχεται να το συμπαθήσουν περισσότερο αν και οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις στον platform σχεδιασμό μπορούν να δώσουν την αίσθηση μονοτονίας σε ορισμένους. Είναι πάντως ατμοσφαιρικό και σκοτεινό παιχνίδι όπως πρέπει δηλαδή για την κατηγορία που εκπροσωπεί.