Red to Kill (Yeuk saat) Review

Στο «Red to Kill», η Ming-Ming είναι μια κοπέλα που υποφέρει από ψυχικά τραύματα και μετά τον θάνατο του πατέρα της, μεταφέρεται σε ένα άσυλο φροντίδας για παιδιά με νοητική στέρηση. Στο άσυλο, όμως, υπάρχει ένας γιατρός που έχει το πάθος να βιάζει τις όμορφες ασθενείς του, ειδικότερα όταν αυτές φοράνε κόκκινα φορέματα.

Σκηνοθεσία: Μπίλλυ Τανγκ. Πρωταγωνιστούν: Λίλι Τσάνγκ, Μπέν Εντζί, Μόνι Λο.
Χώρα: Χονγκ Κονγκ. Έτος: 1994. Διάρκεια: 91 λεπτά.

Το Red to Kill, είναι μια τρελαμένη ταινία που μας έρχεται από το Hong Kong και στην καρέκλα του σκηνοθέτη, βρίσκεται ο cult δημιουργός Billy Hin-Shing Tang, που μας έχει προσφέρει δεκάδες παρόμοιες ταινίες με βιασμούς. Αυτήν την φορά μας προσφέρει ένα έργο στιλιστικής και νοσηρής ακρότητας, που ξεχωρίζει στο πλήθος των softcore πορνογραφικών ασιατικών έργων. O Billy Tang είναι ένας σκηνοθέτης που απεχθάνεται την πολιτική ορθότητα και ταράζει τους ευαίσθητους θεατές, ενώ ηδονίζει αυτούς που στα κρυφά απολαμβάνουν τέτοια θεάματα.

Το Red to Kill είναι καλοσκηνοθετημένο και έχει μια ονειρική απόχρωση, καθώς ο Billy Tang χρησιμοποιεί πολύ το μπλε στοιχείο του φωτός και ειδικότερα στις σκηνές που διαδραματίζονται το βράδυ, το όλο σκηνικό αποπνέει μια απόκοσμη ατμόσφαιρα. Στους χαρακτήρες έχουμε τον κύριο Chan, έναν φιλήσυχο γιατρό την ημέρα που όλοι αγαπάνε, ενώ την νύχτα μεταμορφώνεται σε έναν κτηνώδη βιαστή που θέλει να τον αγαπήσουν με τον δικό του τρόπο. Τον μανιακό βιαστή τον βλέπουμε πίσω από τις σκιές να περιμένει το γυναικείο θύμα ώστε να το βιάσει μέχρι θανάτου. Ο βιαστής είναι ένας μπρατσαράς που ουρλιάζει και θυμίζει κάποιον σατανικό χαρακτήρα από κάποιο anime.

red to kill

Είναι εντυπωσιακό το πως πολλά στοιχεία της ταινίας θυμίζουν έντονα το Split (2016) του Shyamalan, από τον τρόπο κινηματογράφησης μέχρι και την εμφάνιση του βιαστή ως έναν μπρατσαρά και αθλητικό τύπο με ξυρισμένο κεφάλι που παγιδεύει κοπελίτσες, παραπέμπει έντονα στο «Θηρίο» που γίνεται ο McAvoy στο τέλος της ταινίας του Split. Είναι ξεκάθαρο πως όταν ο Shyamalan δεν έχει έμπνευση αναζητάει τέτοια ξεχασμένα διαμαντάκια, αντλεί τα στοιχεία τους και ύστερα τα περνάει στο κοινό σαν δικά του δημιουργήματα.

Ο αυθεντικός τίτλος της ταινίας είναι Yeuk Saat.

Το Red to Kill, περιέχει υπέροχη μουσική από τον Jonathon Wong Bong και μια όμορφη εφιαλτική φωτογραφία από τον Tony Miu. Τώρα, στα αρνητικά έχουμε κάποιες εκνευριστικές ερμηνείες που ευτυχώς δεν προέρχονται από τους πρωταγωνιστές μας, αλλά από τους ηθοποιούς που υποδύονται τους τρόφιμους του ασύλου, καθώς οι ερμηνείες τους είναι αρκετά τραγελαφικές και ενοχλητικές, ευτυχώς τους βλέπουμε σε λίγες σκηνές της ταινίας και τους ξεχνάμε αμέσως μόλις γευόμαστε το κυρίως πιάτο του έργου, που είναι φυσικά ο βιασμός όμορφων ασιατικών γυναικών.

Οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών είναι ικανοποιητικές ειδικότερα του βιαστή μας, του κυρίου Chan ο οποίος έχει και το δικό του πονεμένο παρελθόν που το μαθαίνουμε κατά την διάρκεια της ταινίας. Ένα άλλο μειονέκτημα που θα μπορούσε κάποιος να αναφέρει είναι και η έλλειψη λογικής, καθώς σχεδόν σε όλη την διάρκεια του έργου, η αστυνομία και οι υπόλοιποι κοινωνικοί λειτουργοί είναι απόντες, ενώ ο βιαστής-γιατρός κάνει την δουλεία του ανενόχλητος, αν και έχουμε δει και στην πραγματικότητα ανάλογα εγκλήματα να συγκαλύπτονται, οπότε η απουσία των αρχών λειτουργεί περισσότερο ως κοινωνικό σχόλιο παρά ως σεναριακή αδυναμία, καθώς σπάνια μαθαίνουμε τι πραγματικά συμβαίνει πίσω από τους τοίχους.

Το Red to Kill είναι μια ακραία ασιατική ταινία τρόμου με πολλά καλά στοιχεία και δυνατές νοσηρές σκηνές που θα ικανοποιήσει κάθε οπαδό του είδους, ειδικότερα αν αυτοί οι οπαδοί έχουν έφεση στις extreme εμπειρίες που μας προσφέρονται από το μακρινό Hong Kong. To Red to Kill είχε κυκλοφορήσει στην Ελλάδα σε dvd από την Dark Side Collection , με τον τίτλο, «Μανιακός Βιαστής».

yeuk saat
ΘΕΤΙΚΑΑΡΝΗΤΙΚΑ
Όμορφη εφιαλτική ατμόσφαιρα, ωραίο soundtrack, συμπαθητικές ερμηνείες, όμορφες Ασιάτισσες γυναίκες.Εκνευριστικές ερμηνείες από τους δεύτερους ρόλους, έλλειψη λογικής σε μερικές σκηνές.
👉 ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ (SPOILERS)
  1. Η σκηνή όπου η Money Lo προσπαθεί να αποπλανήσει τον βιαστή με ένα κόκκινο φόρεμα.
  2. Η τελική σκηνή όπου η Money Lo και Ming-Ming είναι παγιδευμένες με τον μανιακό βιαστή.
Παναγιώτης Γλυνός
Οι οπαδοί του ασιατικού extreme σινεμά θα το απολαύσουν.
Παναγιώτης Γλυνός
Είμαι ο Παναγιώτης Γλυνός. Λάτρης του αίματος και του εξτρεμισμού στην οθόνη. Πέρα από τις σφαγές, αγαπώ και τα θανατηφόρα ζώα, ανακόντες, πύθωνες και ζωύφια, όλα αυτά τα λατρεμένα τερατάκια θα περάσουν από την πένα μου.
Τελευταία άρθρα
Δημοφιλή